etik-badge

İK blog yazarları olarak toplandık, proje fikirleri ürettik, ilk aksiyonumuzla geliyoruz demiştik ve geldik. İK blog yazarları olarak el ele verip hazırladığımız #ikblogetikleri ‘nin altına imza atan İK blog yazarlarından biri olarak ben de sizinle paylaşıyorum.

İşte İK blog etikleri:

Özgürlük: Düşünce, üslup ve içerik özgürlüğüne saygı duyarız. (Blog dediğin özgür olur.)

Dürüstlük: Alıntıları ve esinlenmeleri belirtiriz. (Yoksa blog benim olmaz, kim yazmışsa onun olur.)

Bağımsızlık: Blogger’lıktan çıkar gözetmeyiz. (Bu iş sevilmeden, çıkar uğruna yapılmaz, kesin bilgi.:) )

Nesnellik: Eleştirilerimizi gerekçeli ve tarafsız yaparız. (Tarafsız olamayan bloga güven duyulmaz, o blog okunmaz.)

Saygı: Cinsiyet, yaş, etnik köken, din, mezhep gibi farklılıkları zenginlik olarak görür, değer veririz. (Biz bloggerlar olarak kendi içimizde de bu zenginliğe sahibiz, kıymetini biliriz.)

Yenilikçilik: Yenilikleri araştırır, öğrenir, geliştirir ve paylaşırız. (Tam da bunun için varız. Sürekli gelişim gösteremezsek, öğrendiklerimizi aktarmayı bırakırsak biz de yok olur gideriz.)

Bu ilkelere inanıyorum, sahipleniyorum, şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da bu ilkelere uygun standartlarda blog yazarlığımı sürdüreceğimi ilan ediyorum.

Projede emeği geçen başta Ahmet Eryılmaz, Burçin Şoray Erdağ, Ali Cevat Ünsal ve Cengiz Çatalkaya olmak üzere tüm blog yazarlarına teşekkürler. Birlikte büyümeye devam edeceğiz.

Saygılarımla,

Melis Tiftikci

 

 

