1Happy Birthday0 Ocak 2015 günü Sürekli Gelişim İçin Blogger Olmak başlıklı yazımın yayınlanmasıyla İKda.org yayına başladı. İlk başta kendi kendime düşüncelerimi şekillendirmek, gelişimimi hızlandırmak için bireysel bir girişimdi ve kaç kişinin okuyacağına dair en ufak bir fikrim yoktu. Kendi kendime, kendim için başladım yazmaya. 

Kısa bir süre içerisinde beğenenlerin, takip edenlerin ve mesaj atanların sayısı arttı ve gün geçtikçe daha fazla sorumluluk hissettim. Birileri beğenerek okuyorsa onların okumasına değecek kalitede yazılar yazmam gerekiyordu ve sayfanın kalitesini en azından mevcut konumunda tutmalıydım. Biraz kaygılandırmadı değil ama bir o kadar da keyif verdi.

Blog sayesinde davet edildiğim organizasyonlar oldu ve katıldıkça çevrem genişledi. Farklı insan kaynakları profesyonelleri, blog yazarları, danışmanlar ve öğrencilerle biraraya geldim. Kimine ben destek verdim, kimi ise bana yol gösterdi. İKda.org bana çok kısa sürede beklediğimin çok üzerinde katkı sağladı ve bununla gurur duyduğumu itiraf etmeliyim.

İKda.org hala çok yeni ve aynı bir bebeğin büyümesi gibi hızla yol alıyor. Üstelik ilerledikçe ivme kazandığını hissediyorum ve gün geçtikçe çok daha keyifli bir hal alıyor. İKda.org’u geliştirmek için yapılabilecek çok fazla şey var ve benim de kısa ve uzun vadeli çeşitli planlarım, kendimce hedeflerim bulunuyor.

İlk başta tamamen iç motivasyon ile yazmaya başlamış olsam da şimdi sizlerin mesajları ve desteği ile devam ediyorum ve bu bir yılı bu kadar şahane kıldığınız için sizlere teşekkür ederim. Blog ile ilgili en büyük keşkem yazmaya 2015’te başlamış olmam; çünkü aslında bu hayalimi çeşitli gerekçelerle (belki de mazeretlerle demeli) 3 yıl geciktirdim. Eğer siz de bir blog sahibi olmayı planlıyor ama başlayamıyorsanız harekete geçmenin tam zamanı. Severseniz öncelikleriniz değişir ve zaman ayırabildiğini farkedersiniz. En azından ben bu şekilde deneyimledim.

Bugün ikda.org doğum gününü ilk kez kutladı ve ilk mumuna püf dedi, birlikte büyüdüğümüzü umarım siz de hissediyorsunuzdur. Dilerim İKda.org’un ömrü uzun, seveni bol olur. Desteğiniz için çok teşekkürler.

Sevgilerimle,

Melis Tiftikci

