Kimi dostlarınız vardır ,  uzun süre görüşmeseniz de biraraya geldiğinizde hiç bir şeyin eskimediğini görürsünüz, her gün gördüğünüz birçok kişiden çok daha derindir sizdeki yerleri. Benim de böyle bir kaç dostum var ve bugün ikisi ile hasret giderme fırsatı yakaladım. Birlikte çalıştığım, birlikte zorlukları aştığım, birlikte ürettiğim dostlarımla görüştüm.

Hani bir askerlik değil tabi ama askerlik dönemi gibi zor koşullarda birlikte özveriyle çalıştığınız dönemler geçirmişseniz, omuz omuza verdiğiniz o günlerin size hediyesi de askerlik arkadaşlığı gibi ölümsüz dostluklarlar oluyor sanki. Hedefinize doğru herşeye rağmen birlikte ama birlikte derken gerçekten birbirinizin önüne geçmeye kalkmadan ya da geride kalma telaşı yaşamadan koşturmayı başarmışsanız ne büyük bir lüks bu, hele ki böyle rekabetçi bir dönemde.

İşte zor günler geçiren ülkemiz için de kinden, nefretten, iktidar hırsından uzak günler dilemekten fazlası gelmiyor elimden ne yazık ki. Böyle bir dönemde liderlik, yöneticilik, çalışan hakları, kariyer, motivasyon gibi tonla konudan biri hakkında bile yazasım gelmiyor malesef. Sadece bu zorlukları birlikte aştıktan sonra çok daha güçlü, çok daha dayanıklı ve çok daha hoşgörülü bir Türkiye diliyorum hepimiz için.

Sevgilerimle,

Melis Tiftikci

