İnsan Kaynakları bloggerları 18 Nisan Cumartesi günüTurkticaret.net’in Bursa’daki yeni ofisindeydiler. Gelenek İle Geleceği Birleştirdik sloganıyla yeni ofisini çeşitli mecralarda duyuran Turkticaret.net’in davetinde bulunamamam sebebiyle bu şık ofisin detayları için bizzat orada bulunmuş olan Turuncu İK’yı ziyaret etmenizi , ofisi gezmek için ise burada yer alan videoyu izlemenizi tavsiye ederim. Benim bu yazımda değinmek istediğim konu ise farklı.

İKda.org’u açarken “internette onca bilgi arasında kim bu blogu nereden bulur da okur ki?” diye düşündüğüm için bilgi paylaşımında bulunmaktan öte kendimi geliştirmeye odaklanmıştım. Yazmam gerekirse okumam da gerekir ve bu motivasyonla bireysel gelişimimi önceliklendirebilirim  diye düşünmüştüm. Zaman içerisinde beklediğimden daha fazla kişinin yazılarımı okuduğunu gördüm ve gelen destekleyici mesajlar , yazılar üzerinden sürdürülen profseyonel diyaloglarla kısa sürede insan kaynakları alanında çevremi de geliştirmiş oldum. Böylece henüz kendime blogger demesem de blogum üzerinde oynamak her geçen gün daha eğlenceli bir hal almaya başladı. Meğer ben bu işe girişmiş biri olmama rağmen yeterince ciddiye almamışım, şimdi ise bu işe bakışım çok daha farklı.

Şu amatör halimle dahi mütevazi olmadan söyleyebilrim artık: “Ne güzel bir iş yapıyoruz yahu!” Başarılı çalışmaların duyulmasını sağlıyor , yeni görüşleri tam da hedef kitleye ulaştırarak üretime destek veriyoruz. Şimdiki dileğim blogların daha fazla kullanılması, aynı Türkticaret.net’in yaptığı gibi kıymetinin bilinmesi. Ne kadar farklı şirket, platform ve kişiler başarılı çalışmalarını blogger arkadaşlarımızla paylaşırlarsa o kadar çok yayabilir, o kadar çok sayıda profesyonele ve firmaya yeni fikirler verebilir,  gelişimi hızlandırabiliriz.

İnsan kaynakları alanında yazan blogları nereden bulacağım ben diyenler için ise birçok blogda aktif blogger listesinin bulunduğunu hatırlatmakta fayda görüyorum. Örneğin Mühendisin İKsı ‘nı ziyaret ederek her ay güncel listeye ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle,

Melis Tiftikci

