11-12 Şubat tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen İnsan Kaynakları Zirvesi yine harikalar yarattı. Kar yağışı sebebiyle ulaşım her ne kadar zorlaşmış olsa da, bu koşullar bile katılımı pek etkilememiş gibiydi. Ben ise sadece ilk gününe katılabildim maalesef.

Türkiye’de gerçekleştirilen en profesyonel zirvelerden biri olan İK Zirvesi, bu sene “Sahne Senin, Varlığınla Fark Yarat” konseptine yaraşır bir sahne ile karşımızdaydı. İzleyicileri 360 derece etrafında toplayan yuvarlak sahneleri daha ilk girişte “budur!” dedirtti bana doğrusu. Sonrasında davetli konuşmacılar ve fuar alanındaki yenilikler ilham verdi. O kadar “evet, işte bu!” dedirten sunum vardı ki şu anda çok farklı konularda yazasım var. Hatta keşke daha fazla zamanım olsa da üst üste yayımlayabilsem denemelerimi diyorum.

Büyük ihtimalle önümüzdeki günlerde bu zirveden konuşmacılara atıfta bulunacağım pek çok yazıyı buradan paylaşacağım. Beni bu denli beslediyse, ilham verdiyse, bu motivasyonu ve heyecanı bende yaratabilmişse, bu zirve benim gözümde hedefine ulaşmıştır.

Gelecek sene için şimdiden sabırsızlanıyorum.

Sevgilerimle

