Merhaba,

2015 yılına iddialı bir giriş yapmaya karar verdim.

2015’te 30 yaşıma basacağım ve 30 yaş benim için “yetişkinsin artık, kaçış yok” demek, “hayallerini ertelemen için bahanen kalmadı” demek, “genç olgunluğunun kıymetini bugün bilmezsen, ne zaman bileceksin” demek, “10 yıl sonra -bunu 10 yıl önce neden yapmadım- deme!” demek.

Kuralları, hedefleri belli ölçülerde sevmişimdir. Dozunda olduklarında hayatı kolaylaştırdıklarına inanırım. Biraz da başarı takıntım var. Bunu gururla söylemiyorum, törpülenmesi gerek biraz. Öte yandan bu iki bileşeni bir araya getirince “blog kur, paylaşımda bulun, kaliteli paylaşım için bol bol oku, gözlem yap, paylaş, eserinle gurur duy” formülü ortaya çıktı. Ben de şu an itibariyle bu formülü hayata geçiriyorum. Kendi dilimde kendi bilgi birikimimle burada paylaşımlarda bulunmak isterken aslında bencilce bir hedefim var, o da kendimi geliştirmek.

Bu girişimimde direkt ya da dolaylı yoldan vesile olan kişilere de teşekkür etmem gerekir bu ilk yazımda. Bana blog açmamı öneren ve cesaretlendiren arkadaşlarım, “hedefini netleştirmelisin” diyen mentorum, mentorluk uygulamasının hayata geçmesinde vesile olan çalışma arkadaşlarım ve yöneticim, teknik konularda desteğini esirgemeyen sevgili eşim, beni kendine güvenen bir birey olarak yetiştiren ebeveynlerim, zekası ve soğukkanlılığıyla örnek aldığım abim olmasaydı şu anda klavyenin başında olmazdım. Hepsine teşekkür ediyorum.

Yeni paylaşımlarla yakında görüşmek dileğiyle.

Sevgiler

